Digitális megoldások a bérszámfejtésben
A bérszámfejtés ma már nem az a régi, hagyományos papírigényes tevékenység, mint volt. A modern szervezetek ma már elektronikus munkavállalói aktákra, automatizált számításokra, valamint integrált és rugalmas munkaidő-nyilvántartási és utazási költségnyilvántartási rendszerekre támaszkodnak. A szoftverismeret és a digitalizáció a LeitnerLeitner belső képzésének szerves részét képezi. És szívesen megosztjuk ezt a tapasztalatot Önnel, hogy támogassuk digitalizációs törekvéseit.
Szolgáltatásaink
- Bérszámfejtés felülvizsgálata, különös tekintettel a személyzeti menedzsment szervezetére és folyamataira, valamint a hatékonyságnövelési lehetőségekre
- A meglévő informatikai erőforrások és eszközök értékelése a folyamatok optimalizálása érdekében
- Tanácsadás a bérszámfejtés, a munkaidő-nyilvántartás és az utazási költségek könyvelése, valamint a személyzeti archívum eszközeinek bevezetéséhez
- IT-interfészek megvalósítása a felmenő és a követő rendszerekhez (ERP-rendszerek, HR-menedzsmenteszközök).
- A bérszámfejtés legjobb gyakorlatára vonatkozó szabványok kidolgozása